fbpx

Els nostres petits consells sobre marketing...

Fes que els teus clients et trobin al mapa

Google Maps

Com a primera dada rellevant que has de conèixer és que, els negocis que actualitzen la seva fitxa de Google My Business reben 7 vegades més clics al buscador de Google i al Google Maps que la resta.

T’animem a continuar amb la lectura, ja que en els següents paràgrafs desenvoluparem aquesta idea i t’ajudarem a tenir una visió sobre quins aspectes hauràs de treballar al Google My Business.

Social Media Plan

Plan social media Cerca Marketing

Què és un Pla Social Media o Pla de Mitjans Socials?
És un full de ruta, un document on es defineix quina és l’estratègia que cal seguir en funció del teu mercat i el teu buyer persona per arribar a assolir els teus objectius. Sense aquest, anem a cegues i publicarem per publicar ja que no disposarem d’una estratègia prèviament definida.

Linguavision Badalona: www.linguavision.es

Disseny web de Cerca Marketing digital per a Linguavision Badalona

Quan el projecte de Linguavision va arribar al #TeamCerca es va presentar com un repte molt important per a nosaltres. Lingua és l’acadèmia d’anglès amb més història de Badalona, una referència al seu sector i a la ciutat. Per aquest motiu, el disseny de la seva pàgina web havia de ser capaç de transmetre en el seu arrelament a la ciutat, la qualitat del seu servei i la seva dilatada experiència. Alhora, volíem transmetre l’esforç de tot i cadascun dels treballadors de Lingua per revolucionar la acadèmia i adaptar-la al segle XXI.

Mònica Raig www.bonicabellesa.cat

Disseny web centre estètica bonica bellesa by Cerca Marketing

La Mònica va arribar al #TeamCerca amb el projecte de desenvolupar la seva primera web. D’entrada ja ens va deixar clar que era una persona senzilla, clara i sincera. Necessitava un pàgina a on poder explicar quins serveis podia oferir per ajudar als seus clients i que aquests disposessin d’una manera de contactar-la.
Respecte el projecte web, la Mònica era un cuadre en blanc per pintar, no disposava de cap ítem necessari per iniciar el projecte. A partir de logotip que ja tenia, vam dissenyar una paleta de colors i un estil visual que estigues en consonància amb ella, la seva forma de ser i el seu estil.

Ana Ortiz Coach personal i corporativa

Disseny web emprenedor Ana Ortiz COach

EMPRENEDORA. L’Ana ens va enamorar des del minut zero pel seu projecte, més endavant, ens va conquistar per qui és l’Ana.
L’Ana és una emprenedora enamorada del coaching,  amb una força capaç d’empentar endavant a qualsevol. Va començar un llarg camí fa temps que l’ha portat fins a on està ara, en disposició d’ajudar i acompanyar a altres persones en el seu camí d’evolució personal que els ajudi a assolir tots els seus objectius.

El Branding serveix per construir la teva imatge de marca

Branding en Cerca Marketing

El Branding serveix per construir la teva imatge de marca, i és tot allò que es veu i es percep d’un negoci. Amb el branding aconseguirem crear la nostra propia identitat i ens diferenciarem de la competència. Per aquest motiu, un aspeccte essencial per a una bona estartègia de negoci o projecte gira entorn al Branding.

T’animem a continuar amb la lectura, ja que en els següents paràgrafs desenvoluparem aquesta idea i t’ajudarem a tenir una visió sobre quins aspectes hauràs de treballar.

Codis QR

Cerca Marketing digital codi qr

Per a què serveix un codi QR en el dia a dia d’un negoci?

Avui dia, els codis QR ja no ens son tan desconeguts. Tot i que fa temps que existeixen, el simple fet de substituir les cartes de molts restaurants per aquests codis, ha comportat que aquests passin a formar poc a poc part de les nostres vides i no els considerem estranys.

En aquest article, intentarem apropar-vos aquesta eina digital perquè la pugueu usar en la vostra estratègia de màrketing.

Primer de tot: Què són els codis QR?

Les sigles QR provenen de l’anglès que significa “resposta ràpida”. Aquest primer aclariment ens permet dir que: els codis QR actuen com un enllaç ràpid entre el món real i el ONLINE.

Aquests codis de forma quadrada bidimensional, contenen una gran quantitat d’informació organitzada en píxels, i són un pont amb una informació que es troba allotjada a una pàgina web o landing page.

Per a què serveixen?

Mitjançant els seu escaneig a través de dispositius mòbils com els nostres telèfons, ens permeten accedir a determinada informació prèviament escollida pel negoci.

Aquesta lloc on fem que els nostres clients aterrin, pot ser el que nosaltres vulguem. I les possibilitats són infinites en el món d’Internet, anem a veure alguns exemples.

Usos dels codis QR

  • Per a descomptes o ofertes: pots suggerir escanejar un codi QR per accedir a descomptes especials i ofertes. D’aquesta manera, fidelitzaràs clients però també podràs captar leads, a partir d’un formulari podràs obtenir contactes de clients potencials. Posteriorment fer accions amb campanyes de màrketing sobre aquesats Leads.
  • Per a les teves targetes de visita: és a priori més senzill que algú escanegi un codi QR, que introdueixi dígit a dígit el nom de la teva pàgina web en el cercador. Així mateix, incorporar-lo a la teva targeta de visita et donarà una imatge actual i innovadora del teu negoci.
  • Per a la teva papereria corporativa: pots incloure el codi QR en els teus fulletons, en els teus sobres… i estalviar-te tanta lletra.
  • Col·loca’l a la porta del teu establiment: perquè quan estiguis tancat o algú hi passi per davant, el pugui escanejar i saber allò del teu negoci que t’interessi mostrar. Com per exemple: horaris, comandes online, al teu whatsapp business perquè et contactin…
  • En els teus productes: d’aquesta manera podràs incloure informació rellevant, que aporta valor afegit al teu producte, que pot ser d’interès per al teu client i millorar la seva experiència de compra: origen dels aliments o components, característiques del producte, receptes…
  • En el teu packaging: quan vens el teu producte, pots incloure el codi QR en el teu embolcall, en el teu sobre, en una targeta a l’interior del paquet per oferir descomptes, per apuntar-se a la newsletter, per fer regals o participar en sortejos…
  • Augment seguidors: pots redirigir a la gent a les teves xarxes socials, incloent el codi QR en un adhesiu visible a les sales d’espera del teu negoci o en un lloc de la tenda específic…

Com obtinc un codi QR?

Primer de tot, necessites saber per a què el vols, és a dir, quina és la informació que vols mostrar a qui escaneji el codi.  Després necessites tenir una pàgina web o una landing page. Allà ubicaràs aquesta informació.

Hi ha pàgines web que et permeten ubicar PDF o altres arxius, webs que et generen codis QR de forma gratuïta (a canvi d’incorporar la seva publicitat) i altres de pagament.

Per qualsevol altre dubte, contacta amb nosaltres sense compromís.