Cerca Marketing digital Comunnity manager

COMMUNITY MANAGER

by Cerca Marketing

Què és un Community Manager?

Aquella persona encarregada o responsable de sostenir, fer créixer i, en certa forma, defensar les relacions de l’empresa amb els seus clients en l’àmbit digital, gràcies al coneixement de les necessitats i els plantejaments estratègics de l’organització i els interessos dels clients. Una persona que coneix els objectius i actua en conseqüència per a aconseguir-los.

Què és un Pla Social Media o Pla de Mitjans Socials?

És un full de ruta, un document on es defineix quina és l’estratègia que cal seguir en funció del teu mercat i el teu buyer persona per arribar a assolir els teus objectius. Sense aquest, anem a cegues i publicarem per publicar. Més informació.

Per què necessites un community manager PROFESSIONAL?

La imatge del teu negoci no es pot confiar a qualsevol, pensa que un community representa la primera línia d’interacció amb els vostre públic en el món online i és una tasca de molta responsabilitat. La millor opció és deixar-ho en mans d’especialistes com Cerca, els quals tenen els coneixements, aptituds i habilitats necessàries per encarregar-se de:

Me gusta community manager by Cerca Marketing digital
  • Elaborar el teu PLAN SOCIAL MEDIA: la teva fulla de ruta, una estratègia segons els objectius i el teu buyer persona.
  • Crear i ajustar l’estratègia al mitjà social.
  • Comunicar d’acord al teu Branding (tot allò que es veu i es percep del teu negoci: identitat corporativa, política de comunicació…), és a dir respecta la teva identitat de marca i si no està desenvolupada, t’ajudarem a construir-la.
  • Elaborar continguts de valor, amb harmonia amb el teu branding.
  • Treballar la teva reputació online i dissenyar la resposta a atacs de clients insatisfets, hostils o trolls.
  • Estudiar la competència del sector i trobar la fórmula més idònia per diferenciar-te i posicionar-te.
  • Analitzar el teu buyer persona.
  • Estar al dia de les tendències en xarxes socials en benefici del teu negoci.
  • Dinamitzar, donar conversa, moderar i liderar de forma activa les teves xarxes socials.

Com treballarem amb tu?

Community manager by Cerca Marketing digital
01.

Entrevista informativa + Qüestionari

Et volem conèixer per poder assumir la responsabilitat de ser el vostre community manager

02.

Pla de Social Media

elaborarem el vostre full de ruta i el validareu per a que sigui exactament el que necessiteu

03.

Execució

Ens fem càrrec de les vostres xarxes socials un mínim de 3 mesos

04.

Reporting

Us presentem informes mensuals per anar ajustant el que sigui necessari

Pricing

Com sempre diem a Cerca, cada negoci té unes necessitats diferents i el pressupost seria personalitzat. Tot i així perquè us pugueu fer una idea del cost aproximat (sense iva) us deixem aquí una petita mostra:

Social Media Plan

€145 /únic pagament

T’elaborem el teu Pla de Mitjans Socials perquè puguis gestionar les teves xarxes socials amb una estratègia i coherència, disposant de tots els elements necessaris per assolir els objectius que et proposis.


  • Enviament de qüestonari
  • 30′ de briefing de presentació del pla
  • Entrega del document complert
  • 1 hora de formació a escollir entre: eines clau del community manager, generació de continguts o planificació i programació de continguts.

Community manager Instagram

€315 /mes

Oferim un servei de gestió integral de la xarxa social a escollir (Instagram, Facebook, Google My Business, Pinterest). Consultar si es vol una gestió compartida o amb menys serveis, per ajustar aquest preu inicial.


  • Pla social media inclòs
  • 2 publicacions mínim a la setmana
  • Creació de creativitats i copy de les publicacions
  • Interacció amb la comunitat
  • Informe d’activitat i resultats mensual
  • 1 sorteig inclòs cada tres mesos

Sessió assessorament

€50 /hora

Si vols gestionar les teves xarxes socials, però creus que podries millorar la teva presència amb formació o assessorament, podem fer un bon tàndem i ajudar-te a:


  • Confeccionar el teu pla social media
  • Millorar la imatge del teu perfil
  • Crear continguts de valor
  • Ajudar-te a planificar i optimitzar el temps
  • Utilizar eïnes per gestionar les publicacions de forma més còmoda i senzilla
  • El que necessitis, proposa i t’ajudarem

Tens dubtes?

Cerca Marketing digital cropped Entrepans

No podem estar pendents de tenir el nostre negoci en marxa i funcionant adequadament, i a la vegada portar les xarxes socials de forma professional.

Un community manager ha de preocupar-se per conèixer les necessitats i els plantejaments estratègics del teu negoci, com també els interessos dels clients. Una persona que coneix els objectius i actua en conseqüència per a aconseguir-los, és el millor aliat per al teu negoci i per a la teva reputació online.

No és qüestió de publicar allò que a un li agrada i troba interessant, publicar sempre el mateix tipus de continguts, fer-ho en el moment sense planificació prèvia… Això és un error!
Un community manager professional té eines per escoltar l’audiència, coneix d’estratègia, de màrqueting, disposa d’un calendari de publicacions, controla el moment òptim i constantment mesura el què fa.

Si el teu community manager pertany a una agència de màrqueting és la millor de les opcions. L’estratègia online va més enllà de tenir web o xarxes socials, tot ha d’estar emmarcat en una estratègia online més global o Pla de Marketing Digital.

Un community manager us pot assessorar sobre accions de màrketing que poden ser interessants per al vostre negoci en un moment determinat i pot esdevenir un aliat per a implementar-les correctament (publicitat online, email marketing, enquestes de mercat…).

Els resultats són diferents segons els objectius que ens marquem: poden ser augmentar el coneixement de marca, generar tràfic a la web, augmentar la comunitat… Però aquests resultats es van veient amb el temps a mesura que anem implementat l’estratègia marcada en el Pla Social Media, no són immediats.

Publicar per publicar no té sentit si no tenim una estratègia al darrere. Un Pla de Mitjans Socials ens marca aquell full de ruta que necessitem per assolir els objectius que ens hem marcat, en base a l’estudi previ que hem fet del sector, del nostre públic objectiu, del nostre DAFO digital…
Sense un Pla vas a cegues i no saps per on vas.

Principalment Instagram, Facebook, Pinterest, Youtube, Google My Business, Twitter i Linkedin. En el cas de Tik Tok s’ofereix el servei d’assessorament, ja que és una xarxa social on predomina contingut amb influencers, per tant la cara visible haurà de ser algú de l’empresa.
No totes les xarxes socials serveixen per qualsevol model de negoci.

«Voldriem ser la teva cosina, veïna, amiga que et porta les xarxes socials… Però som especialistes i professionals en Social Media

Team Cerca

Si necessites més informació o tens cap dubte més…

Envia’ns la teva consulta, existim per ajudar-te

Veure política de privacitat